WYSYŁKA GRATIS + 3% UPUSTU ZA PRZEDPŁATĘ

Wejdź

OKAZJA-WYPRZEDAŻ RABATY DO 50 %
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
8.1. Przeglądy drabin
Program Rzetelna Firma
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Konsultacje


DZIAŁ HANDLOWY KOMORNIKI

biuro@rusztowania-drabiny.com.pl

tel/fax : 61 810 71 57 , 61 810 80 60
            668 817 568 , 600 376 199
            664 420 837 , 602 213 805

DZIAŁ HANDLOWY POZNAŃ

obornicka@rusztowania-drabiny.com.pl

tel/fax: 61 825 45 92 tel. 694 426 831
 

LEASING - super oferta
Jak kupić na raty...
Mapa dojazdu
Statystyki
Gości online: 2
Zasady wynajmu

ZASADY WYNAJMU SPRZĘTU BUDOWLANEGO

OBOWIĄZUJĄCE W PHU „NOWAK” SP. Z O.O.

 

PRZY PIERWSZYM WYNAJMIE

 

W DNIU POPRZEDZAJĄCYM WYNAJEM:

I. ZAMÓWIENIE (PRZESŁANE DROGĄ E-MAILOWĄ LUB FAKSEM) ZAWIERAJĄCE PONIŻSZE INFORMACJE:

-        DANE NAJEMCY,

-        NUMER NIP,

-        ADRES UŻYTKOWANIA SPRZĘTU,

-        PRZEWIDYWANY OKRES WYNAJMU,

-        DANE KONTAKTOWE.

II. ODPOWIEDŹ PHU „NOWAK” W FORMIE OFERTY.

III. AKCEPTACJA OFERTY PRZEZ NAJEMCĘ.

IV. FAKTURA PRO-FORMA, O ILE PŁATNOŚĆ ZA WYNAJEM BĘDZIE REALIZOWANA PRZELEWEM BANKOWYM.

 

W DNIU WYNAJMU:



 

I. PRZEDSTAWIENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW WEDŁUG PODZIAŁU.

 

SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO:

1. DOKUMENTY REJESTROWE:

l  KRS (NIE STARSZY NIŻ 3 MIESIACE),

l  NIP,

l  REGON,

2. ORYGINAŁ ZAMÓWIENIA PODPISANY PRZEZ OSOBY REPREZENTUJĄCE SPÓŁKĘ WYMIENIONE W KRS LUB INNE OSOBY POSIADAJĄCE PISEMNE PEŁNOMOCNICTWO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI (KONIECZNY ODPIS PEŁNOMOCNICTWA),

3. UPOWAŻNIENIE DO PODPISANIA UMOWY I ODBIORU SPRZĘTU DLA OSÓB INNYCH NIŻ WYMIENIONE W PKT.2,

4. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ OSOBY PODPISUJĄCEJ UMOWĘ I ODBIERAJĄCEJ SPRZĘT.

JEDNOSTKI BUDŻETOWE:

1. DOKUMENTY REJESTROWE:

l  WYPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU (NIE STARSZY NIŻ 6 M-CY),

l  NIP,

l  REGON,

2. ORYGINAŁ ZAMÓWIENIA PODPISANY PRZEZ DYREKTORA JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ LUB INNE OSOBY POSIADAJĄCE PEŁNOMOCNICTWO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ (KONIECZNY ODPIS PEŁNOMOCNICTWA),

3. UPOWAŻNIENIE DO PODPISANIA UMOWY I ODBIORU SPRZĘTU DLA OSÓB INNYCH NIŻ WYMIENIONE W PKT. 2,

4. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ OSOBY PODPISUJĄCEJ UMOWĘ I ODBIERAJĄCEJ SPRZĘT.

                  

INNE PODMIOTY PROWADZĄCE DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ:

1. DOKUMENTY REJESTROWE:

l  WYPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI GOSP.,

l  NIP,

l  REGON,

l  ZAŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU Z ZUS LUB US 

(NIE STARSZE NIŻ 3 MIESIĄCE),

2. ORYGINAŁ ZAMÓWIENIA PODPISANY PRZEZ WŁAŚCICIELI FIRMY LUB PRZEZ INNE OSOBY POSIADAJĄCE PISEMNE PEŁNOMOCNICTWO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU FIRMY (KONIECZNY ODPIS PEŁNOMOCNICTWA),

3. UPOWAŻNIENIE DO PODPISANIA UMOWY, ODBIORU SPRZĘTU DLA OSÓB INNYCH NIŻ WYMIENIONE W PKT. 2,

4. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ OSOBY PODPISUJĄCEJ UMOWĘ I ODBIERAJĄCEJ SPRZĘT.

 

 

OSOBY FIZYCZNE NIE PROWADZĄCE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ:

1. DOKUMENTY TOŻSAMOŚĆI:

l  DOWÓD OSOBISTY,

l  DRUGI DOKUMENT POTWIERDZAJĄCYCH TOŻSAMOŚĆ,

l  POTWIERDZENIE ZAMELDOWANIA W POSTACI OPŁACONYCH RACHUNKÓW ZA OSTATNI MIESIĄC,

2. ORYGINAŁ ZAMÓWIENIA,

II. PODPISANIE UMOWY WYNAJMU.

III. ZŁOŻENIE ZWROTNEJ KAUCJI.

IV. WPŁATA ZALICZKI ZA DEKLAROWANY OKRES WYNAJMU LUB OKAZANIE POTWIERDZENIA WYKONANIA PRZELEWU.

V. FAKTURA DLA KLIENTA.

 

 

PRZEDŁUŻENIE WYNAJMU:

 

I. WARUNKIEM PRZEDŁUZENIA OKRESU WYNAJMU, JEST OTRZYMANIE OD PHU NOWAK SP. Z O.O. PODPISANEGO ANEKSU DO ZAWARTEJ UMOWY WYNAJMU. W TYM CELU, NALEŻY WYPEŁNIĆ POBRANY WZÓR ANEKSU I PRZESŁAĆ GO WYNAJMUJĄCEMU. NIEOTRZYMANIE PODPISANEGO PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO ANEKSU, WSKAZUJE NA BRAK ZGODY PHU NOWAK SP. Z O.O. NA PRZEDŁUŻENIE UMOWY WYNAJMU.

 

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODMOWY WYNAJMU SPRZĘTU LUB ZAŻĄDANIA DODATKOWYCH DOKUMENTÓW.

DOPUSZCZAMY MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WARUNKÓW I CEN WYNAJMU.

PROCEDURĘ OBOWIĄZAUJĄCĄ PRZY KOLEJNYCH WYNAJMACH UZALEŻNIAMY OD EFEKTÓW DOTYCHCZASOWEJ WSPÓŁPRACY.

 


 

| Ciasteczka | Polityka prywatności
Aktualna Data: 2018-01-22 17:11
© Firma Nowak. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.