wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wynajmu
Kategorie
Autoryzowany dystrybutor
alt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Kontakt
  • P.H.U. Nowak Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 96
    62- 052 Komorniki

    e-mail: biuro@rusztowania-drabiny.com.pl
    tel: 61-810-71-57,
    tel/fax: 61-810-80-60
    tel. kom. 694-426-831, 600-
    376-199, 602-213-805



    NIP: 7772450988
    KRS: 0000197687
    REGON: 639711812
    BANK: 93 1050 1520 1000 0090 3208 0336


  • E-mail:sklep@rusztowania-drabiny.com.pl
  • Godziny działania sklepu

    pon-pt: 08.00 - 16.00

    soboty: 09.00 - 13.00

Zasady wynajmu

ZASADY WYNAJMU SPRZĘTU BUDOWLANEGO

OBOWIĄZUJĄCE W PHU „NOWAK” SP. Z O.O.



PRZY PIERWSZYM WYNAJMIE

W dniu poprzedzającym wynajem:

I. Zamówienie (przesłane drogą e-mailową lub faksem) zawierające poniższe informacje:
  • Dane najemcy,
  • Numer NIP,
  • Adres użytkowania sprzętu,
  • Przewidywany okres wynajmu,
  • Dane kontaktowe.

II. Odpowiedź P.H.U. Nowak Sp. z o.o. w formie oferty.

III. Akceptacja oferty przez najemcę.

IV. Faktura Pro-Forma, o ile płatność za wynajem będzie realizowana przelewem bankowym.

W dniu wynajmu:
 
I. Przedstawienie wymaganych dokumentów wg podziału.
 
Spółki prawa handlowego:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • KRS,
  • NIP,
  • REGON,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez osoby reprezentujące spółkę wymienione w KRS lub inne osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki (konieczny odpis pełnomocnictwa).

3. Upoważnienie do podpisania umowy i odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Jednostki budżetowe:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • wypis z właściwego rejestru,
  • NIP,
  • REGON,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez Dyrektora jednostki budżetowej lub inne osoby posiadające pełnomocnictwo do zaciągnia zobowiązań w imieniu jednostki budżetowej (konieczny odpis pełnomocnictwa),

3. Upoważnienie do podpisania umowy i odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • wypis z właściwego rejestru działalności gosp.,
  • NIP,
  • REGON,
  • zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS lub US,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez właściciela firmy lub przez inne osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy (konieczny odpis pełnomocnictwa),

3. Upoważnienie do podpisania umowy, odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej:

1. Dokument tożsamości:
  • dowód osobisty,
  • drugi dokument potwierdzający tożsamość,
  • potwierdzenie zameldowania w postaci opłaconych rachunków za ostatni miesiąc.
2. Oryginał zamówienia,

II. Podpisanie umowy najmu.

III. Złożenie zwrotnej kaucji.

IV. Wpłata zacliczki za deklarowany okres wynajmu lub okazanie potwierdzenia wykonania przelewu.

V. Faktura dla klienta.

 
Przedłużenie wynajmu:

Warunkiem przedłużenia okresu wynajmu, jest otrzymanie od P.H.U. Nowak Sp. z o.o. podpisanego aneksu do zawartej umowy wynajmu. W tym celu, należy wypełnić pobrany wzór aneksu i przesłać go wynajmującemu. Nieotrzymanie podpisanego przez wynajmującego aneksu, wskazuje na brak zgody P.H.U. Nowak Sp. z o.o. na przedłużenie wynajmu.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wynajmu sprzętu lub zażądania dodatkowych dokumentów.

Dopuszczamy możliwość negocjacji warunków i cen wynajmu.

Procedurę obowiązującą przy kolejnych wynajmach uzależniamy od efekttów dotychczasowej współpracy.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ