wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wynajmu
Kategorie
Autoryzowany dystrybutor
alt
Kontakt
  • P.H.U. Nowak Sp. z o.o.

    DZIAŁ HANDLOWY KOMORNIKI
    ul. Poznańska 96
    62- 052 Komorniki

    e-mail: biuro@rusztowania-drabiny.com.pl
    tel: 61-810-71-57,
    tel/fax: 61-810-80-60
    tel. kom. 664-420-837, 600-376-199, 602-213-805

    DZIAŁ HANDLOWY POZNAŃ
    ul. Obornicka 306
    60-691 Poznań

    e-mail: obornicka@rusztowania-drabiny.com.pl
    tel/fax: 61-825-45-92
    tel. kom. 694-426-831



    NIP: 7772450988
    KRS: 0000197687
    REGON: 639711812
    BANK: 93 1050 1520 1000 0090 3208 0336


  • E-mail:sklep@rusztowania-drabiny.com.pl
  • Godziny działania sklepu

    pon-pt: 08.00 - 16.00

    soboty: 09.00 - 13.00

Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wynajmu

ZASADY WYNAJMU SPRZĘTU BUDOWLANEGO

OBOWIĄZUJĄCE W PHU „NOWAK” SP. Z O.O.



PRZY PIERWSZYM WYNAJMIE

W dniu poprzedzającym wynajem:

I. Zamówienie (przesłane drogą e-mailową lub faksem) zawierające poniższe informacje:
  • Dane najemcy,
  • Numer NIP,
  • Adres użytkowania sprzętu,
  • Przewidywany okres wynajmu,
  • Dane kontaktowe.

II. Odpowiedź P.H.U. Nowak Sp. z o.o. w formie oferty.

III. Akceptacja oferty przez najemcę.

IV. Faktura Pro-Forma, o ile płatność za wynajem będzie realizowana przelewem bankowym.

W dniu wynajmu:
 
I. Przedstawienie wymaganych dokumentów wg podziału.
 
Spółki prawa handlowego:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • KRS,
  • NIP,
  • REGON,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez osoby reprezentujące spółkę wymienione w KRS lub inne osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki (konieczny odpis pełnomocnictwa).

3. Upoważnienie do podpisania umowy i odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Jednostki budżetowe:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • wypis z właściwego rejestru,
  • NIP,
  • REGON,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez Dyrektora jednostki budżetowej lub inne osoby posiadające pełnomocnictwo do zaciągnia zobowiązań w imieniu jednostki budżetowej (konieczny odpis pełnomocnictwa),

3. Upoważnienie do podpisania umowy i odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą:

1. Dokumenty rejestrowe:
  • wypis z właściwego rejestru działalności gosp.,
  • NIP,
  • REGON,
  • zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS lub US,

2. Oryginał zamówienia podpisany przez właściciela firmy lub przez inne osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy (konieczny odpis pełnomocnictwa),

3. Upoważnienie do podpisania umowy, odbioru sprzętu dla osób innych niż wymienione w pkt. 2,

4. Dokument potwierdzający tożsamość osoby podpisującej umowę i odbierającej sprzęt.

Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej:

1. Dokument tożsamości:
  • dowód osobisty,
  • drugi dokument potwierdzający tożsamość,
  • potwierdzenie zameldowania w postaci opłaconych rachunków za ostatni miesiąc.
2. Oryginał zamówienia,

II. Podpisanie umowy najmu.

III. Złożenie zwrotnej kaucji.

IV. Wpłata zacliczki za deklarowany okres wynajmu lub okazanie potwierdzenia wykonania przelewu.

V. Faktura dla klienta.

 
Przedłużenie wynajmu:

Warunkiem przedłużenia okresu wynajmu, jest otrzymanie od P.H.U. Nowak Sp. z o.o. podpisanego aneksu do zawartej umowy wynajmu. W tym celu, należy wypełnić pobrany wzór aneksu i przesłać go wynajmującemu. Nieotrzymanie podpisanego przez wynajmującego aneksu, wskazuje na brak zgody P.H.U. Nowak Sp. z o.o. na przedłużenie wynajmu.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wynajmu sprzętu lub zażądania dodatkowych dokumentów.

Dopuszczamy możliwość negocjacji warunków i cen wynajmu.

Procedurę obowiązującą przy kolejnych wynajmach uzależniamy od efekttów dotychczasowej współpracy.
Przejdź do strony głównej