wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zgłoszenie naprawy / serwis
Kategorie
Autoryzowany dystrybutor
alt
Kontakt
  • P.H.U. Nowak Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 96
    62- 052 Komorniki

    e-mail: biuro@rusztowania-drabiny.com.pl
    tel: 61-810-71-57,
    tel/fax: 61-810-80-60
    tel. kom. 694-426-831, 600-
    376-199, 602-213-805



    NIP: 7772450988
    KRS: 0000197687
    REGON: 639711812
    BANK: 93 1050 1520 1000 0090 3208 0336


  • E-mail:sklep@rusztowania-drabiny.com.pl
  • Godziny działania sklepu

    pon-pt: 08.00 - 16.00

    soboty: 09.00 - 13.00

Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zgłoszenie naprawy / serwis

Zgłoszenie naprawy.

1. Jeśli mają Państwo wątpliwości co do natury usterki, serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami, być może uda nam się pomóc bez konieczności wysyłki. Prosimy o kontakt pod numerem: 61 810 71 57
2. Reklamowany towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego www.ag.pl, w sklepie stacjonarnym lub portalu allegro prosimy zgłosić przy pomocy poniższego formularza, potrzebne dane do odesłania uszkodzonego towaru otrzymają Państwo drogą mailową po wypełnieniu poniższego zgłoszenia serwisowego.
3. Do paczki z uszkodzonym sprzętem proszę załączyć wypełniony formularz który po wypełnieniu zostanie wysłany na podany w formularzu przez Państwa email !
4. Odesłany towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
5. W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja, niezgodność towaru z umową lub naprawa pogwarancyjna.
6. W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji / niezgodności towaru z opisem wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt takową posiada) oraz szczegółowego opisu usterki wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
7. Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub kurierem (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
8. Podstawę nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych klienta może stanowić każde uszkodzenie mechaniczne przedmiotu lub użytkowanie w sposób niezgodny do jego przeznaczenia.
9. Niniejszym informujemy, że każda naprawa sprzętu wiąże się z ryzykiem utraty danych na sprzęcie stanowiącym przedmiot reklamacji. Klient jest zatem zobowiązany sporządzenia kopii zapasowych wszystkich danych znajdujących się na reklamowanym sprzęcie. Dane znajdujące się na reklamowanym sprzęcie stanowią wyłączną własność klienta, wobec czego serwis/sprzedający nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść tych danych. Serwis nie odpowiada za utratę danych klienta podczas naprawy dostarczonego sprzętu.
10. Informujemy, że usterki systemu operacyjnego nie są objęte gwarancją, jeśli zostanie stwierdzona usterka systemu operacyjnego może ona zostać usunięta odpłatnie.
FORMULARZ:
 

Adresat wiadomości:

Imię i nazwisko / Nazwa firmy:

Adres:

Kod pocztowy:

Miejscowość:

Telefon:

E-mail:

Nazwa produktu:

Numer seryjny produktu:

Opis usterki:

Prosze wybrać rodzaj zgłoszenia:


Przepisz tekst z obrazka

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu